Виховання

А списувати не добре! Як пояснити це дітям.

А тепер перейдемо до обговорення, чому погано списувати. Перше, що спадає на думку – не чесно зароблені оцінки. Одна людина вчила і заробив вищий бал, а інший просто списав і теж отримав вищий бал.

Образлива ситуація. Але, можливо, коріння цієї образи криються в заздрості і жалю, що ти так не зробив. Люди в нормальному стані навряд чи про таке замислюються.

Так що не будемо зупинятися на цьому, краще поговоримо про те, чим загрожує списування людині, яка це робить. Уявіть, що ви чогось дуже сильно хочете і докладаєте зусиль, щоб цього досягти і, одного разу, отримуєте бажане. Що ви відчуєте в цей момент? Швидше за все радість і гордість.

Чергова вершина підкорена, самооцінка зростає, Ви приймаєте заслужені почесті. А які б ви відчули почуття, якби отримали це просто так? Звичайно, спочатку ви зрадієте. Але потім з’явиться тривога і страх.

А раптом відберуть? А раптом зрозуміють, що я цього не заслужив? А якщо я не впораюся? Відомо величезна кількість випадків, коли люди отримували не заслужене багатство і, в кожному з них, це закінчувалося плачевно. Те ж саме, але в меншому масштабі відбувається з дитиною, яка отримує хороші оцінки списуючи. Спочатку він радіє, але потім його почуття впевненості в собі знижується і виникає потреба списувати постійно.

Він не може виконати навіть елементарного завдання без допомоги гдз або телефону. На таких дітей вже не діють загрози покарання за списування. Все що завгодно буде для нього менш страшним, ніж зустріч з правдою: його успіх липовий.

Але люди так влаштовані, що завжди шукають простий шлях. Тому якщо є можливість списати, дитина буде списувати. Тим більше, що все частіше стали зустрічаються вчителі, які закривають на це очі.

І якщо раніше, діти готували шпаргалки, тим самим засвоюючи матеріал, іноді навіть на стільки, що ці шпаргалки вже були не потрібні, то жах нашого часу – це списування зі смартфона. Воно дозволяє дітям взагалі не прикладати зусиль. До мене періодично надходять прохання від дітей: допомогти їм під час контрольної.

Страшна справа, але іноді такі ідеї відвідують і батьків. Звичайно, я відмовляюся, для мене це питання професійної честі і, намагаюся пояснити, до чого може привести списування. Іноді моїх навіювань навіть вистачає на пару днів.

Але, відмовляючись від списування, діти стикаються з величезною кількістю труднощів. Звичайно, все залежить від того, як довго і як часто дитина дозволяв собі списувати. Подолати ці труднощі самому йому складно, тому тут йому потрібна допомога і підтримка.

Марно кричати, погрожувати і волати до його почуття провини. Допоможіть дитині зрозуміти, що він сам в змозі освоїти матеріал і заробити чесну високу оцінку. Ось кілька порад, якими я користуюся під час занять.

Самостійна работаОбязательно потрібно, щоб дитина щось робив сам. Це повинні бути не дуже складні завдання, але і не зовсім елементарні, дитина повинна відчути, що прикладає зусилля. Розбити складне завдання на прості шагііногда діти лякаються, як тільки бачать приклад або завдання: “занадто багато написано, Я ніколи в цьому не розберуся”.

Для кожного завдання, особливо математичної, можна виділити прості кроки, з якими дитина може впоратися. При цьому потрібно враховувати, що прості кроки для вас, можуть бути складними для дитини. Тому постарайтеся слідувати принципу-одна дія за раз.

Навідні питання-це дуже складний засіб, але дуже корисний. По-перше, питання струшують наш мозок, по-друге, дозволяє дитині зрозуміти, що знання у нього є. ХвалитьМного.

Дуже багато. І заслужено. Так ви відзначаєте його успіхи і показуєте, що вони для вас важливі.
Позитивне підкріплення найсильніше.

Related posts

Leave a Comment