Їжа

Новий Рік і капуста.

Вирішила розпочати нову рубрику #Новийгод_і_капуста про особливості харчової поведінки у зв’язку з прийдешнім новорічним обжерливістю та подальшим детоксом. Кілька лайхфаків з харчової поведінки з мого особистого досвіду і виходячи з клінічної практики. Перший лайхфак: Рутина, рутина і рутина!Це нудний рада, тому що він про правила.

Правила і структуру. Рутина позбавлена для мене негативної конотації. Зараз під рутина я маю на увазі те, що структурує наш день і нашу харчову поведінку.

Перша рутина, з якої варто почати – це розпорядок дня. Більшість клієнток переїдають на вихідних, коли звична структурність розпорядку змінюється і день перетворюється в хаос. Рутина також важлива для тих хто багато працює і чий робочий день перевантажений.

Рутина-це світлі маячки в потоці обов’язків і навантаження. Для мене це, наприклад· * День прибирання· День відпочинку( коли я не працюю від слова зовсім) * День роботи ( коли я не дозволяю собі повисіти просто так в інтернет або над серіалом). Я чітко дотримуюся свого тижневого розкладу, наприклад дуже рідко беру клієнтів в консультацію на суботу-неділю.

І * година роботи· година сніданку(обіду/вечері)· година відпочинку * година сну. Я чітко дотримуюся розпорядку дня, при тому, що багато років вже не працюю ні в якій організації, а працюю на саму себе. Рутині підпорядковано навіть річний РОЗКЛАД: Є місяці відносного спокою ( як правило це осінь-зима) і великий інтенсивного навантаження ( у мене це весна-літо).

Харчова рутина-це харчовий розклад. Воно вкрай необхідно всім клієнткам з переїданням і навіть тим, у кого обмежувальну поведінку, але про це пізніше. Але харчову рутину можна забудувати, якщо є вже звичайна денна рутина, розпорядок.

Тому спочатку треба впровадити денний розклад і розклад на тиждень, потім на місяць і на рік. І до речі, всі битви на терапії починаються за битви в сталості терапевтичного розкладу: коли сесія ( завжди в один і той же день і один і той же час) і скільки триває сесія ( завжди 50 хвилин, а не скільки хочеться клієнту). Нарешті, я проти так званого #інтуїтівногопітанія, як його розуміють мої клієнтки, які вирішили, що «тепер можна все, що хочеш, скільки хочеш і коли хочеш».
У світі харчового достатку і смакового маркетингу так не працює.

Related posts

Leave a Comment